12/02/2011

MENGENAL BLOG

RASA-rasanya sudah hampir setahun saya tidak langsung menulis di blog.Hari ini baru terfikir betapa saya AMAT KERUGIAN kerana tidak meng"update" blog-blog saya yang kini sudah begitu ramai pengunjung...follower. Jadi, hari ini tergerak di hati untuk kembali menulis blog.. Saya lihat blog saya, CikgudeeCorner.com terbiar dengan "template" yang membosankan dan "horrible". Eloklah diubahkan sedikit agar pengunjung-pengunjung rasa teruja
Apabila hati dan perasaan berdetik untuk menulis blog semula, banyaklah perkara yang perlu dipertimbangkan, terutamanya MASA.... Seterusnya, perlu juga ada IDEA-IDEA yang menarik, iaitu "template" yang mempersembahkan blog kepada mata pengunjung-pengunjung... GAMBAR-GAMBAR juga perlu di"upload" yang comel-comel dan menyedapkan mata memandang.

Tiada ulasan:

Ads

OneTravel.com Presidents Day  300x250